Kundtjänst

Vanliga frågor

Samtliga produkter som vi tillhandahåller medföljer det monterings detaljer såsom skruv,tejp,monteringsanvisningar om inget annat anges.

Vid beställning packeteras och skickas beställningen oftast dagen efter.
 Undantag gäller för följande beställningar*

Lackerade produkter*

Beställningsvaror där det är tillverkningstid hos leverantör*

Lagerstatus I samband med beställning av lackerade delar är det viktigt att du som kund förser oss med bilens färgkod eller registreringsnummer, detta för att vi skall kunna förbereda köpt produktVi samarbetar med noga utvalda lackeringsverkstäder i Stockholms området och strävar alltid för att leverera bäst kvalité.

Vi strävar efter att få ut lackerade delar till kund på 3-7 arbetsdagar. Om inget annat har avtalats med kund.Faktorer som kan skapa en fördröjning är t.ex* Bilens färgkod – Vissa biltillverkare kan ha flera olika nyanser av samma färgkod* Bilens utrustning

* Lagerstatus

Vid en fördröjning kontaktar vi kunden och förklarar orsaken till fördröjningen.Alla delar som lackerats genomgår en ”besiktning” innan dem embaleras väl för att sedan skickas iväg till kund. Ibland händer det att fraktbolaget inte hanterar försändelsen på rätt sätt och detta i sin tur kan skapa små ”tryckmärken” eller ”ytrepor” på den lackerade delen. 

Dessa går 9/10 gånger att polera bort utan några större ingrepp.(Är ni osäkra kan ni alltid kontakta oss via vår kundtjänst!

OBS! Det är viktigt att du som kund anmäler synliga lackeringsskador d.v.s grova repor eller annan defekt som inte går att åtgärda med polering till fraktbolaget.

P.g.a rådande situationer kring covid-19 kan leveranser bli något försenade. Vi gör vårt absolut bästa för att ni som kunder skall få ut era beställningar.  Detta påverkar även lagerstatus.

Kontakta oss

RM Bilstyling

Org.nr : 9601058853
Moms nr: SE960105885301

Adress: Slussportsvägen 8,
              614 92 Söderköping

Epost[email protected]